loading...
پارسروید
آخرین ارسال های انجمن
reza بازدید : 79 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (2)


فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .

reza بازدید : 97 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)


در بازی Blitzkrieg MMO Tank Battles  بایستی با استفاده از تانک های خود دشمنان را از بین ببرید . شما می توانید از تانک های موجود در بازی استفاده نموده و سپس آن ها را ارتقا دهید . از ویژگی اصلی این بازی می توان به گرافیک خیره کننده ، موتور واقع بینانه و وجود تفنگ های بسیار حرفه ای اشاره داشت . لازم به ذکر است این بازی جذاب به صورت آنلاین انجام می پذیرد .

ویژگی های اصلی :

وجود تفنگ های کاملا حرفه ای

نابودی تمامی دشمنان

امکان ارتقا تانک ها


reza بازدید : 117 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)




مرگ پیش به سوی شما می آید و اکنون وقت پیدا کردن یک موتور برای راندن و البته زنده ماندن است !
زامبی ها از پس شما در حرکت بوده و البته بسیار گرسنه نیز می باشند بنابراین با نگاهی به جاده ای که در آن قرار داشته و نیز نیم نگاهی به زامبی ها ، با سرعت هر چه تمام تر از آنها دور شده و خود را نجات دهید . شما می بایست از میان ماشین هایی که به حال خود رها شده اند و نیز مکان هایی که پر هستند از زامبی ها با دست فرمانی عالی گذر کرده و نگذارید به شما نزدیک شوند . با رفتن به گاراژ خود می توانید از آخرین آپگرید های موجود برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید . اگر قصد انجام یک بازی اکشن خون آلود را دارید Dead Ahead را از دست ندهید !

 

reza بازدید : 24 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)



در بازی Ninjas: STOLEN SCROLLS شما در نقش نینجا به جنگ با دشمنان می روید. در این بازی شما باید از بین ۴ نینجا که سلاح هایی مانند ( رعد و برق، آتش، ستاره آهنی، آب ) را دارند انتخاب کنید و به نبرد با دشمنان قدرتمند بروید. دشمنان شما موانعی مانند تله، قفس، سگ های شکاری و زندان را برای شما ایجاد خواهند کرد که شما با توجه به توانایی های نینجایی که انتخاب کرده اید به مبارزه با این موانع می پردازید و باید سعی کنید آنها را پشت سر بگذارید تا به مراحل دشوارتر صعود کنید. بازی دارای مراحل ( آسان، سخت، دشوار ) برای متنوع کردن مبارزه می باشد. این بازی دارای گرافیک ۳D همراه با موسیقی متن زیبا می باشد.

reza بازدید : 38 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)



در ضیافت پنالتی‌ها دیگران را شکست دهید تا قهرمان شوید!
شما هم به عنوان زننده‌پنالتی و دروازه‌بان ظاهر شوید تا قابلیت های خود را به دیگران نشان دهید. در تورنومنت های مختلف مسابقه دهید و در صورت شایستگی قهرمان شوید.
باقابلیت تمرین آفلاین با مربی‌تان!
گرافیک جذاب و امکانات متنوع بازی از جمله ویژگی های برتر این بازی آنلاین است.
فوتبال دوستان، به هیج وجه این بازی را از دست ندهید...!

reza بازدید : 39 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)



Swampy نام بچه تمساحی است که در فاضلاب زندگی می کند و همانند همه ی موجودات برای شستشو خود به آب نیاز دارد اما لوله کشی حمام او دچار شکستگی شده است و آب را به حمام Swampy هدایت نمی کند . برای کمک به این تمساح بامزه راه آب های زیرزمینی سرگردان را با کندن زمین به سمت حمام او باز کنید . اردک های پلاستیکی امتیازات شما را بالا خواهند برد پس آن ها را از دست ندهید .

reza بازدید : 32 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

Paradise Island 789




 بازی Paradise Island یکی از اعتیادآور ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . این بازی برای تمامی دوستداران خورشید و دریا می باشد . آیا زمان آن فرا رسیده است تا یک تجارت راه بیندازید ؟ بله کاملا درست حدس زده اید ! روزانه گردشگران متعددی به سواحل این جزیره سفر می کنند . وظیفه شما این است که با بنای هتل ها ، رستوران ها و اماکن تفریحی تمامی نیاز های این گردشگران را برطرف سازید . اگر می خواهید که یک کسب و کار حرفه ای برای خود راه بیاندازید بدون شک این بازی را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که با درآمد حاصل از رستوران ها و هتل ها قادر خواهید بود تا امکانات بیشتری برای مسافرین فراهم کنید .

ویژگی های اصلی:

تعمیر ساختمان ها و به دست آوردن سود

ساخت انواع ساختمان ها در جزیره

راه اندازی کسب وکار در جزیره

گرافیک زیبا و دقیق بازی

ساخت شهر رویایی

reza بازدید : 23 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Soldiers-of-Glory


 بازی Soldiers of Glory: Modern War یکی از بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . دشمنان در این بازی به یکدیگر حمله کرده و قصد دارند همدیگر را نابود کنند . اگر شما هم از بازی های دفاعی کلاسیک خسته شده اید ، حتما این بازی را امتحان کنید . دشمنان قصد دارند به برج های سرزمین شما حمله کرده و آن جا را تسخیر کنند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۲۷ نوع سلاح در این بازی موجود می باشد .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بیش از ۲۷ سلاح

وجود تصاویر با وضوح بالا

سه سطح دشواری مختلف


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 391
  • بازدید کلی : 10,709